Diensten
Diensten
Met Anne Voogt help ik je met het ontwikkelen van Customer Experience en Employee Experience.
Onderzoek en ontwerp van Customer en Employee Experience
Ik voer kwalitatief en kwantitatief onderzoek uit naar behoeften van gebruikers.Dit kunnen je klanten zijn, stakeholders en medewerkers.
Door middel van marktonderzoek help ik je om klantgroepen te identificeren, waarderen en segmenteren.
Mijn ontwerpmethodiek is gebaseerd op design thinking en human centered design. Het belangrijkste verschil met service design is dat ik ook de business doelstellingen van je organisatie meeneem in het ontwerp.
Ontwerpen en faciliteren co-creatie sessies
Ik kan je helpen om enkele co-creatie sessies te begeleiden. Maar ik ontwerp ook graag een complete design sprint voor je. Naast energie en humor zet ik beproefde methoden in om te zorgen dat we in een paar dagen komen tot een gevalideerd concept of prototype.
Training
Mijn doel is om jou en je collega’s zelf CX methodieken toe te laten passen. Het meest leerzaam is om dit samen ‘on the job’ toe te passen. Leren en bouwen tegelijk!
Graag breng ik ook het kennisniveau naar een basispeil door het geven van training over bijvoorbeeld het CXPA framework.
Projectmanagement
Ieder ontwikkeltraject is een zwaar project op zich. Naast focus op de klant en organisatie bewaak ik hierbij ook planning, voortgang en budget. En misschien wel het meest belangrijk: de stakeholders.

Meer weten? Neem contact op!
Wil je ook jouw gebruikers beter begrijpen en bedienen? Laten we een keer vrijblijvend kennis maken en sparren over je ideeën!
- Diepgaand klantonderzoek
- Employee Experience (EX)
- Projectmanagement
- Service design
- Faciliteren co-creatie sessies en design sprints
- Customer journey mapping
